Trying to forget someone you love, is like trying to remember someone you've never met.


Till en av mina bästa vänner som jag saknar,


Du försökte få mig att göra det rätta, men jag var rädd. Rädd för att förlora dig. Och nu har jag gjort det och det är bland det värsta som hänt i hela mitt liv. Du fanns alltid där för mig, du var en av få som alltid fick mig att le, som alltid fick mig att glömma mina problem för i alla fall en stund.
Jag ångrar inte en sekund med dig; du har förändrat mig till det bättre.
Vi gjorde så mycket tillsammans, vi hade så många minnen, vi hade så många underbara stunder - stunder som faktiskt är några av de bästa i hela mitt liv.
Dagen innan jag skulle ha nationella i kemi - ingen har nog någonsin ställt upp för mig så som du gjorde. När jag var påväg att falla så fanns du där precis hela tiden och höll mig uppe. Tack för allt.
Jag vet inte vad jag vill få fram i den här texten, behövde bara skriva av mig lite. Om du läser det här så hoppas jag att du vet vem du är. Jag älskar dig MG, föralltid ♥
"Den säger att vi är i Mexiko"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0