The heart of Croatia ♥

Awesomeeeeeeeeeeeeee,
Kroatien är spikat!
Ska åka dit på min fina kusin Azras brölopp och jag taggar  s a t a n ! Kommer även då få spendera två dagar med underbara Aida!
Allting går otroligt bra nu känner jag, att få åka ner till min fina stad betyder så mycket för mig.
Och även om jag nyss var där (höstlovet) så har jag faktiskt saknat det mer än någonsin. Sist när jag var där så var jag bara där i tre dagar, men ändå hann jag med så mycket - jag och Aida fick en närmare relation till varandra, jag träffade min fina kusin jag inte träffat sen Ismet dog och jag hade det bara allmänt, galet trevligt helt enkelt.
Ser verkligen fram emot att åka dit nu igen!
happy, happy, happy, happy, happy, happy,  H A P P Y !


k ä r l e k ♥


Kommentarer
Postat av: Disa Liljenmalm

fika på typ lördag, i stan?? puss

2012-01-10 @ 21:24:34
URL: http://diiizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0