That little feeling

Jag har verkligen saknat det här.
Så var har jag varit kan man då undra?
Tagit tag i livet, eller nja, kanske inte riktigt, men nästan!
Jag har mest fokuserat på det positiva i mitt liv, varit med nära & kära, kämpat i skolan osvosv. - inte sådär jätteintressanta saker alltså!
Och för er som inte ens visste att jag existerade innan ni läste det här så heter jag Marina Rebecca Selena Lidjan, och detta är både en fotoblogg & en blogg om mig och mitt liv.

I d a g
har jag suttit i säkert flera timmar och bråkat med bildspel i headern, det tog tid, men det gick tillslut.
Innan jag bestämde mig för att börja blogga igen så var jag och min lillasyster ute och fotade. Vi hade det jättemysigt och det blev en del fina bilder!
Nu ska jag kolla på Monte Carlo, filmen med Selena Gomez & sen ska jag och Amanda ha Pretty Little Liars maraton över internet.

What would the feeling love be without someone to love?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vilken fin bild på er :D

2012-01-08 @ 20:59:10
URL: http://matildaturunen.blogg.se/
Postat av: Iris Forsberg

Har saknat din fina blogg!

Har saknat hela dig överhuvudtaget <3



Imorn får du hjälpa mig att fixa min blogg så den blir lika fin som din <3 <3 <3 <3

2012-01-08 @ 21:47:37
URL: http://irishf.blogg.se/
Postat av: anonym

hej, jag har sett massor med bilder på dig och den fina fjordingen. men vet inte riktigt vem det är o vad som hänt, har du lust att berätta lite om honom? :)

2012-01-09 @ 14:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0