Stressad

På senaste tiden har jag varit så sjukt stressad.
Vet inte vad som tagit åt mig, jag brukar vara den tillbakalutade personen som även i krissituationer lugnt säger "det löser sig" (Tack anko, tack HAHA!)
Idag har jag plågats i skolan till någon gång omkring halv 4, shoppat med en vän, färgat håret två gånger, duschat och pluggat till två olika ämnen. Inte en sekund har jag låtit mig själv vila haha, det är något fel på mig. :(
I alla fall, eftersom att jag ärligt talat inte haft tid så har jag inte kunnat blogga mer än ett onödigt inlägg om världens bästa Pretty Little Liars. Och detta vart ju också väldigt onödigt, men ni får stå ut!

Nej, nu ska jag faktiskt sova, har vänt så på dygnet att jag inte sovit mer än 2 timmar per natt de tre senaste dagarna, så jag ska ta igen det nu.



Jag är btw brunhårig nu :( <////3


Kommentarer
Postat av: trollz

You know what you need to stop? Being a complaining bitch.

2012-01-11 @ 22:52:59
Postat av: Disa Liljenmalm

WTF??? Neeeeej du passade ju så grymt bra i rött, varför?!?!

2012-01-11 @ 23:04:53
URL: http://diiizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0