Skriv din rubrik här

Castingarna gick helt okej faktiskt, men resultatet av det är att jag är helt galet trött!
Min bokare hade skrivit fel husnummer så jag sprang runt och letade efter ett hus som inte fanns först, men sen så fick jag rätt och allt gick bra till slut!
Åkte till stallet för att hjälpa Åsa sen, satt på läktaren och försökte plugga medan hon red, dock utan någon framgång haha!
Ska skriva klart engelskanovellen som är tills imorgon och sen ska jag lägga mig i min extremt vackra säng med Justin Bieber-överkast (♥♥♥♥♥)



trött tjej hahahaha


Kommentarer
Postat av: Disa Liljenmalm

men sen när skulle jag bry mig om vad du vill, jag vill att du ska ha rött hår, å då skiter jag i om du vill vara modell, sad but true. puss<3

2012-01-12 @ 22:03:08
URL: http://diiizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0