I just w... oh, nevermind.

Godmorgon människor!
Ja, jag vaknade nu. Och ja, jag ligger fortfarande i sängen med datorn i knät och har inga planer på att gå upp överhuvudtaget idag, utan det blir nog bara Pretty little liars med mig själv & en kopp te som sällskap!
Sista dagen på lovet känns lite sisådär, ska verkligen bli kul att träffa alla igen men resten känner jag mig ganska halvotaggad på faktiskt. DÄRFÖR ligger jag och deppar i sängen tills jag måste iväg imorgon bitti!

Längtar verkligen till februari då jag förmodligen åker till min fina stad för att gå på min kusins brölopp!
Har saknat alla där nere så otroligt, och det är den enda platsen jag känner mig helt avslappnad på så jag hoppashoppashoppas verkligen det finns några rimligt billiga flygbiljetter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0