Friday the 13th

Fredag den 13e, dags för äventyr och hoppas på det bästa!
Märkte ärligt talat inte att det var fredag den 13e förrän jag såg alla 9032850573 facebookstatusar folk skrivit om det hihi.
Idag blir det bara att ta det lugnt och ladda upp inför helgen, ska träffa Amelia ett tag efter skolan & sen åker jag till min syster och sover där.
Imorgon så filmas jag för en musikvideo, får inte spoila vad som ska hända eller till vilken låt, men det är en grymt spännande idé så det kommer bli en jättekul dag tror jag! Dock väldigt mycket ombyten & galet mycket smink, men det ska bli intressant!
Söndag så är det dags för vampyrfotografering med Nora! Anko kommer också dit, så ska mysa lite med henne också. Synd bara att mitt röda hår är borta, det hade ju passat bra nu så hade jag kunnat leka lite Victoria hehhehe.

Men nu ska jag fortsätta lyssna på vår lektion! k r a m a r

vampyren hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

asball bild!

2012-01-13 @ 11:52:02
Postat av: trollz

Sluta klaga hela jävla tiden!

2012-01-13 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0