e s s e n t i a l .

Ayo!
Ligger fortfarande i sängen hehe. surprise surprise
Idag har jag gjort exakt  i n g e n t i n g.
Om inte gråta till Pretty Little Liars räknas, såklart. Har kollat klart alla avsnitt som finns (45 avsnitt som är 40 min långa på 3 dagar - that's hard work) och nästa kommer imorgon. Jag är typ jätteledsen för att det inte finns fler avsnitt ute </3 i love them.
Aja, nog med bullshit for today, ska sova lite nu och sen imorgon bitti ska jag upp TIDIGT för att möta Emma på pendeln & tillsammans drar vi oss till skolan!
woooopa.


Kommentarer
Postat av: Mika

Awesome, awesome, awesome. PLL är bäst. Trodde aldrig det skulle finnas någon serie som slog VD... men jodåå. FANGIRLING :DDD

2012-01-10 @ 17:58:11
URL: http://www.twilightsaga.se/
Postat av: Julia

Looove Pretty Little Liars! Du är efter Marina ;)

2012-01-10 @ 22:20:03
Postat av: Emilia

vart kollar du på alla avsnitten? :D <3

2012-01-12 @ 21:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0