Casting

Vaknade upp imorse och drog mig iväg till första lektionen, direkt efter det gick jag till Stockholmsgruppen för att de skulle kolla in mitt hår och jag skulle hämta setcards. Drog mig efter det till första castingen för boomerang och två andra märken inför fashionweek.
Försökte också fixa min mobil på 3, men det gick inte så bra, mitt internet har lagt av och varken jag eller teknikerna på 3 vet varför.
Iaf så ska jag på en annan Casting inför fashionweek direkt när vår KOSKOSO-lektion är slut.
Stressigt, men det funkar ändåååå!
Vi hörs senare, kramar


ja, jag ser jättetrött ut, det är för att jag ÄR jättetrött hihihihihihihi.

Kommentarer
Postat av: Disa Liljenmalm

men byt jobb då? <3

2012-01-12 @ 16:23:10
URL: http://diiizas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har ni fått öva på att gå och sånt på agenturen eller skickar de bara ut en på castingar direkt? :o

Spännande iaf, du måste berätta hur det har gått sen!

2012-01-12 @ 18:18:12
Postat av: Angelica Straaten

du kanske är trött men lika vacker ändå :) <3

2012-01-12 @ 21:20:42
Postat av: Anonym

Vilken färg färjade du håret till?

2012-01-13 @ 13:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0